نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

چاره‌ای جز بها دادن به استارت‌آپ‌ها نداریم

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

علی یقطین:‌ لازم است یک جریان پایدار و یک‌صدا در میان مسئولین ایجاد شود که از استارت‌آپ‌ها حمایت کند.

بازپس‌گیری معوقات مالی به شیوه‌های نوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

استارت‌آپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسب‌وکارها شکل گرفته است.

در رویداد نوآیش اَکسل در اصفهان چه گذشت؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۵/ ۱۴ دقیقه

نوآیش یکی از رویدادهای اصلی شتاب‌دهنده اَکسِل جهت عبور استارت‌آپ‌ها از مرحله فن‌افزایی به مرحله فن‌آفرینی و دریافت سرمایه مرحله کاشت ایده است.

مشکلات شرکا از کجا نشئت می‌گیرد؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۰/ ۱۱ دقیقه

انتخاب هم‌بنیان‌گذار یک تصمیم مهم و حیاتی برای کارآفرینان است. اما اگر بعد از انجام این کار همه‌چیز مطابق میلتان پیش نرفت باید چه کاری انجام دهید؟

وعده‌‌های رئیس‌جمهور جدید کره جنوبی به استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۰/ ۸ دقیقه

این روزها استارت‌آپ‌ها در همه جای دنیا در حال پیشرفت هستند. کشور کره‌ی جنوبی نیز با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید در حال سرمایه‌گذاری کردن هرچه بیشتر روی استارت‌آپ‌ها است.

راه‌های حفظ آرامش در محیط کار

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

برای غلبه بر استرس در محیط کار باید به طور مداوم تمرین کرده و الگوهای غلط را دور بریزیم.