نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های خوب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد، هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

در تغییر مدل کاری، عجله نکنید

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

با مجموعه‌ای از اقدامات فوری، استارت‌آپ دو توانست از بحران خارج شود. اما هر استارت‌آپی به راحتی نمی‌تواند از چنین اشتباه استراتژیکی جان سالم به در ببرد و بسیاری از کسب‌وکارها در چنین وضعیتی تعطیل می‌شوند.

در اکوسیستم استارت‌آپی، دنیای خود را بسازید

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۱۷ دقیقه

هنگام ساخت نقشه ذهنی از ایده اولیه کاملا بدون محدودیت فکر کنید. سیاره‌ای را تصور کنید که خالق قوانینش خودتان هستید.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های خوب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

حضور استارت‌آپ‌ها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ،‌ محتوا فروخت؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۰/ ۱۰ دقیقه

استارت‌آپ‌ها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصه‌های مختلف بوده‌اند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چاره‌‌اندیشی کرده‌اند.