نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتریمداری
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای خوب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد، هم کسبوکار را شکوفا میکند.
در تغییر مدل کاری، عجله نکنید
با مجموعهای از اقدامات فوری، استارتآپ دو توانست از بحران خارج شود. اما هر استارتآپی به راحتی نمیتواند از چنین اشتباه استراتژیکی جان سالم به در ببرد و بسیاری از کسبوکارها در چنین وضعیتی تعطیل میشوند.
در اکوسیستم استارتآپی، دنیای خود را بسازید
هنگام ساخت نقشه ذهنی از ایده اولیه کاملا بدون محدودیت فکر کنید. سیارهای را تصور کنید که خالق قوانینش خودتان هستید.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای خوب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
حضور استارتآپها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ، محتوا فروخت؟
استارتآپها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصههای مختلف بودهاند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چارهاندیشی کردهاند.