نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

جغرافیامحور نبودن استارت‌آپ‌ها، مزیت سودآوری آنها است

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسب‌وکار به نفع اقتصاد و جامعه است.

یک استارت‌آپ روستایی ساده اما کاربردی

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

یک زن کارآفرین فرانسوی که در روستا به طراحی لباس کودک مشغول است.

کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۰/ ۸ دقیقه

رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.

برترین استارت‌آپ‌ها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکت‌هایی که با رشد سریع و شگفت‌انگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غول‌های اقتصادی شدند.

عوامل موفقیت يك استارت‌آپ سخت‌افزاری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.