نوشته های مرتبط: ۱۸ روش برای نوشتن رزومه کاری بهتر
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
چگونه یک تیم حرفهای استارتآپی تشکیل دهیم؟
اگر هدف شما ساخت بهترین تیم استارتآپی است، باید فرایند مشخصی را برای استخدام افراد باتجربه، پیادهسازی و بر اجرای دقیق آن نظارت کنید.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
با انجام این ۵ کار، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید
ممکن است حس کنید زندگیتان یکنواخت شده است و نیاز به تغییر دارید. لازم نیست به دنبال تغییرات بزرگ باشید. حتی تغییرات کوچک هم تاثیر بهسزایی در روند زندگیتان دارند.
چگونه بر خستگی در محیط کار غلبه کنیم؟
در این اینفوگرافیک به راهکارهایی میپردازیم که پس از یک شب سخت میتوانند خستگی شما در محیط کار را کاهش دهند.
۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیمگیری میشوند
تصمیمگیریها، تجربهها، خاطرهها و زندگی ما را میسازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری میشوند. در این مطلب به شرح این عوامل میپردازیم.