نوشته های مرتبط: در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
«فردا فکنی» چیست و چه راههایی برای مقابله با آن وجود دارد؟
آیا کارهای مهم خود را بهتعویق میاندازید و بعضا آنها را فراموش میکنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.
مالزی، اولین بستر دیجیتال حمایت از اقتصاد و استارتآپهای اسلامی را راهاندازی میکند
مالزی بهعنوان مالک بزرگترین اقتصاد اسلامی دنیا، در ماه مارس سال آینده میلادی از بستر دیجیتالی رونمایی خواهد کرد که هدف آن حمایت از چارچوبهای اقتصادی و استارتآپهای اسلامی است.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
با حمایت سرمایهای از ویسیها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند
محمد حسین برخوردار: «دولت باید به ویسیها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایهای از این شرکتها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارتآپها را به آنها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارتآپهای فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
چرا برخی افراد نمیتوانند کار گروهی انجام دهند؟
بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر میکنند نتیجه کار آنها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت میبرند.
آسیبشناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسبوکار
آسیب شناسی سازمان کمک میکند تا شرایط فعلی سازمانها با معیارهای ایدهآل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.