نوشته های مرتبط: واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد

۹ گام تا رسیدن به اولین درآمد یک میلیون دلاری

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

اگر برای کسب درآمد هنگفت از کسب‌وکار، عزم خود را جزم کرده‌اید، وقت آن رسیده است که نقشه‌ای کارآمد تهیه کنید و در مسیر به‌دست‌ آوردن اولین درآمد یک میلیون دلاری قدم بگذارید.

ورزشکاران مشهور، چه استارت‌آپ‌هایی تاسیس کرده‌اند؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

برندها و شرکت‌های زیادی در جهان وجود دارند که ورزشکاران بزرگ جزء سهام‌داران آنها هستند. آنها معمولا پس از دوران اوج خود در ورزش به‌واسطه پولی که در این حوزه به دست‌آورده‌اند، به کسب‌وکار و تجارت می‌پردازند.

برگ مصنوعی، قهرمان تولید سوخت و کودهای نیتروژنی

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۹ دقیقه

فناوری‌هایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آینده‌ای نزدیک، این چشم‌اندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل می‌شوند.

محدود کردن فضای کسب‌وکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم می‌کند

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۰/ ۱۰ دقیقه

مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسب‌و‌کار سخت‌تر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینه‌ها پیدا می‌کنند.

بهترین راه‌حل گفت‌وگو است، نه فیلترینگ

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۰/ ۱۲ دقیقه

قاسم رادمان: برای جوانان این مرز و بوم که در چارچوب قانون کار می‌کنند و دانش خود را در قالب خدمتی نو و با ازرش‌ افزوده زیاد و‌ کم‌هزینه برای کشور، در معرض استفاده دیگران قرار می‌دهند، گفت‌و‌گو و کمک به آنها همیشه بهترین راه است، نه فیلترینگ.

فیلترینگ کسب‌وکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه می‌زند

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۰/ ۱۲ دقیقه

میلاد جهاندار: برای فعالین حوزه فین‌تک، اعتبار و جلب اعتماد کاربران از همه چیز مهم‌تر است. ما تلاش زیادی را برای کسب این اعتبار انجام می دهیم و اقداماتی مانند فیلترینگ، تمامی این زحمات را از بین می‌برد.

اطلس سلول‌های انسان، تحولی در شخصی‌سازی روش‌های درمانی

۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

فناوری‌هایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آینده‌ای نزدیک، این چشم‌اندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل می‌شوند.

آینده واقعیت مجازی و چشم‌انداز آن در بازاریابی

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۵/ ۵ دقیقه

واقعیت مجازی می‌تواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرم‌افزارهای واقعیت مجازی ثابت کرده‌اند که در انجام این کار، توانا هستند.