نوشته های مرتبط: واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد
چرا استارتآپها به متخصص علوم انسانی نیاز دارند؟
این روزها همه ترجیح میدهند کودکانشان کدنویسی و علوم فنی-مهندسی یاد بگیرند؛ در حالی که متخصصان علوم انسانی نیز نقش بسیار مهمی در شرکتها ایفا میکنند.
برندی با رویای آینده پایدار
شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین از بزرگترین فروشندههای کامپیوتر دنیا محسوب میشود.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
زنگ خطری برای ایلان ماسک
گزارش مالی اخیر تسلا حاکی از افت ۱.۵ دلاری هر سهم از این شرکت است و تحلیلگران در خصوص موفقیت تسلا در پروژههای اخیر خود دچار تردید هستند.
کارآفرینان مشهور، استارتآپ را چگونه تعریف میکنند؟
بسیاری استارتآپ را فرهنگ نوینی برای اندیشههای نو و خلافیت برفراز ایدههای موجود میدانند که هدف از آن برطرف کردن نقاط ضعف راهحلهای موجود است.