نوشته های مرتبط: تمایل به کارآفرینی در ایران زیاد است
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها؛ حاصل نبوغ فکری جوانان ایرانی/ دولت حمایت کند
ابراهیم رزاقی: «لازم است دولت با حمایت از نخبگان ایرانی و وضع قوانین جدید در راستای حمایت از استارتآپها، با تکنولوژی همراه شود و به صنعتی شدن کشور کمک کند.»
شکست را مقدمهای بر پیروزی کنید
اینکه نتیجه نهایی یک شکست چه باشد، تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. برخی شکستها میتوانند مقدمه پیروزیهای بزرگ آتی باشند.
چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟
عوامل زیادی در تاثیرگذار بودن رزومه دخالت دارند و این عوامل با گذشت زمان تغییر میکنند؛ بنابراین اطلاع داشتن از آخرین تغییرات به نفع متقاضیان کار خواهد بود.
مراحل ضروری در برندسازی کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پنج اصل نوپای ناب
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
در نارضایتی خوددار باشید
عصبانیت از محیط کار و رئیستان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازهای هستید؟ رعایت موارد گفتهشده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.
فالوئرهایی که مشتری واقعی میشوند
نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی