نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای خوب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد، هم کسبوکار را شکوفا میکند.
در تغییر مدل کاری، عجله نکنید
با مجموعهای از اقدامات فوری، استارتآپ دو توانست از بحران خارج شود. اما هر استارتآپی به راحتی نمیتواند از چنین اشتباه استراتژیکی جان سالم به در ببرد و بسیاری از کسبوکارها در چنین وضعیتی تعطیل میشوند.
۱۸ روش برای نوشتن رزومه کاری بهتر
نوشتن رزومه کاری، آسان نیست و باید اصول درست نوشتن آن را یاد گرفت.
در اکوسیستم استارتآپی، دنیای خود را بسازید
هنگام ساخت نقشه ذهنی از ایده اولیه کاملا بدون محدودیت فکر کنید. سیارهای را تصور کنید که خالق قوانینش خودتان هستید.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای خوب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
استارتآپهای قرآنی، میدان خلاقیت و کارآفرینی
مدیر شتابدهنده فرهنگی قرآنی: ما استارتآپی را قرآنی میدانیم که محصولی تولید کرده یا خدمتی ارائه دهد که مستقیما به ایجاد، تقویت و ترویج باورهای دینی منجر میشود.
سن چه تاثیری بر موفقیت کسبوکار دارد؟
یکی از بزرگترین چالشها برای کارآفرینان جوان، ایجاد اعتبار و به دست آوردن اعتبار از سوی سرمایهگذاران، مشتریان و شرکا است.
پنجاه نشانه برای راهاندازی کسبوکار شخصی
اگر از این ویژگیها برخوردار هستید، این توانایی را دارید که استارتآپ مورد نظر خود را تاسیس کنید.