نوشته های مرتبط: کسبوکارهای نوپا و اقتدار ملی
سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان
سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیتها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راهاندازی استارتاپ با این مشکل مواجه میشوند.
نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ایران صادر کننده موفق استارتآپ به جهان
ایران می تواند صادرکننده استارت آپ های موفق به جهان باشد.
هویت بصری، کسبوکار شما را در بازار متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
آشنایی با سه عنصر تاثیرگذار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.
نگاهی بر بازاریابی هدفمند و لحن برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.