نوشته های مرتبط: ۱۷ راهحل برای مدیریت زمان
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سوالهایی که باید هنگام استخدام در استارتآپ پرسیده شوند
سؤالهایی که در این مطلب آورده شدهاند، کمک میکنند مناسبترین افراد برای حضور در استارتآپ انتخاب شوند. این سؤالها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار میدهند.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
چه افرادی نباید وارد استارتآپها شوند؟؟
قبل از شروع فعالیت خود در استارتآپ با سختیهی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آنها سازگار هستید یا نه.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.
استارتآپهای ایرانی و معادلهای آنها در سطح بینالمللی
چند سالی است که کسبوکارهای اینترنتی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است؛ کسبوکارهایی که معمولا از نمونههای خارجی الگوبرداری کرده و با توجه به شرایط ایران بومیسازی شدهاند.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.