نوشته های مرتبط: اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است
نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارتآپی ایران و انتظارات پیش رو
اکوسیستم استارتآپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارتآپهای ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟
چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟
زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه میکند، باید چه روندی برای برندسازی آنها در پیش بگیرد؟
ارتباطات یکپارچهای که ضامن هویت برند شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
وبینار تیمسازی استارتآپها
وبینار تیمسازی استارتآپها توسط ایسمینار در تاريخ ۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار میشود؛ ثبتنام این رویداد تا ۲ ساعت قبل از شروع وبینار امکانپذیر است.
سرمایهگذاری تخصصی، بهترین راهحل حمایت از استارتآپها
«سرمایهگذاری تخصصی» در حوزه استارتآپها، مهمترین و حیاتیترین نیاز عرصه فعالیت کسبوکارهای نوپا است؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
استارتآپ چينی تاكسيها را در دوبي به پرواز در میآورد
استارتآپ چینی ایهنگ با تولید پهپادهای سرنشیندار قصد دارد تا سال ۲۰۱۸ میلادی پروژه تاکسیهای هوایی دوبی را راهاندازی کند.
از سیستم مدیریت بازخورد مشتریان تا سوپرمارکت آنلاین شبانهروزی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
داراییهای نامشهود، به برند شما قدرت میدهند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.