نوشته های مرتبط: اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
اهمیت مارکها و جوهره برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از ضعفهای مهم اکوسیستم کارآفرینی ایران، کمبود سرمایهگذاری خطرپذیر است
سورنا ستاری: «یکی از بحثهای مهمی که اکوسیستم کارآفرینی ایران در آن ضعف دارد، کمبود سرمایهگذاری جسورانه است.»
مشتریان وفادار، سکوی پرتاب کسبوکار شما هستند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اقتصاد دیجیتال، تنها روزنه امید توسعه اقتصادی است
میرواحدی: «اقتصاد دیجیتال کشور در سالهای اخیر، روند روبهرشد و موفقیتآمیزی داشته است و تنها روزنه امیدی است که به کمک آن میتوان اقتصاد را به شکوفایی رساند.»
کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزشدیده ارائه میدهد.