نوشته های مرتبط: اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است
قانون ۳۰/۷۰ ، وزنه تعادل انعطافپذیری و انسجام در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چطور ارزش استارتآپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
سوالی که خیلی از پیگیران اخبار استارتآپ دارند این است که چطور ارزش استارت آپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
چگونه در بازاریابی خدمات کسبوکار خود موفق شویم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حمایت جدی دولت دوازدهم از استارتاپها در سال ۹۷
دکتر حسن روحانی در نشست خبری با رسانههای داخلی و خارجی به سیاستهای جدی دولت برای حمایت از استارتاپها در سال ۹۷ اشاره کرد.
برداشت ۱.۵میلیارد دلاری از صندوق توسعه برای رونق اشتغال جوانان کفایت نمیکند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر نقش حمایت از کسب و کارهای نو در اشتغالزایی تاکید کرد.
راهبرد بخشبندی چیست و چه نقشی در ساختن جایگاه برند دارد؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رویداد دیموند اکسپو
رويداد دیموند اکسپو توسط شتابدهنده دیموند در تاريخ ۹ اسفندماه ۹۶ از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار میشود.
تاثیر برتری برند در برندینگ کسبوکار و فروش محصول
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.