نوشته های مرتبط: دلایل رونق استارتآپی هنگکنگ
استفاده از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان برای حل مشکلات ضروری است
قائم مقام معاونت توسعه و فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: باید از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و استارتآپهای حوزه تکنولوژی برای حل مشکلات کشور در حوزههای مختلف استفاده کرد.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
دولت از استارتاپ های فرهنگی برای کارآفرینی حمایت میکند
مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت از گسترش استارتاپ (فناوری های بالا) های فرهنگی و اجتماعی برای کارآفرینی و با بهره گیری از ایده پردازی های جوانان علاقه مند و مستعد حمایت می کند.
نامه انجمن شرکتهای خدمات گردشگری خلاف قوانین است
نیما قاضی، مدیرعامل علیبابا در حاشیه دورهمی فعالان حوزه گردشگری از نامه غیر اصولی انجمن شرکتهای خدمات گردشگری گفت.
ایجاد زیستبوم نوآوری در حوزه آب و انرژی ضروری است
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر ایجاد اکوسیستم نوآوری در تمامی حوزه های علمی گفت: حوزه آب و انرژی نیازمند توجه بخش خصوصی و مردم است.
تهران مرکز منطقهای فعالیتهای استارتآپی شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست چهارجانبه آذربایجان پیشنهاد کرد یک مرکز منطقهای برای حمایت از فعالیتهای استارتآپی با مشارکت چهار کشور منطقهای ایجاد شود و از آمادگی ایران برای میزبانی این مرکز در تهران خبر داد.
۱۷ تاکتیک موثر روابط عمومی برای استارتآپها
روابط عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیتهای مجموعه خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیتها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت میگیرد، در حالی که در روابط عمومی با استفاده از همان شیوهها و با استفاده از ابزارهای رسانهای غیرتجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد میکند.