نوشته های مرتبط: چهار ویژگی برای شروع کارآفرینی
داستان پنج کارآفرین بزرگ که بدون سرمایه به موفقیت رسیدند
شنیدن داستان موفقیت افرادی که هیچ سرمایهای برای شروع کسبوکارشان نداشتند، به ما امید میدهد که بر مشکلات کسبوکار خود غلبه کنیم.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
با انجام این ۵ کار، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید
ممکن است حس کنید زندگیتان یکنواخت شده است و نیاز به تغییر دارید. لازم نیست به دنبال تغییرات بزرگ باشید. حتی تغییرات کوچک هم تاثیر بهسزایی در روند زندگیتان دارند.
۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیمگیری میشوند
تصمیمگیریها، تجربهها، خاطرهها و زندگی ما را میسازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری میشوند. در این مطلب به شرح این عوامل میپردازیم.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.