نوشته های مرتبط: رقابت جستوجوگرها در دنیای وب
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
کمک به کسبوکارهای نوپا با سرمایهگذاری خطرپذیر
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به نقش دولت به عنوان سرمایهگذار خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات با تغییر به یک سازمان توسعهای میتواند در بعضی از سرمایهگذاریها وارد شده و طبق قانون بعد از سه سال خارج شود.
ایستادگی در برابر فناوری منطقی نیست
آذری جهرمی: با ایستادگی در برابری فناوری نمی توانیم سهمی برای خود دریافت کنیم و باید شیوه نامه برخورد با آن را داشته باشیم.
از ابزار هوشمند امور مالی تا دستیار مشاوره امن و خصوصی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
سمت و سوی صنعت فناوری خاورمیانه در سال ۲۰۱۸
صنعت فناوری اطلاعات در خاورمیانه با سرعت زیادی درحال تغییر است و این تغییر اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.
عوامل موثر بر رشد استارتآپها
استارتآپ به کسبوکاری خلاقانه گفته میشود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی میرسد.
حل بیکاری از شرکت های استارتآپی عبور می کند؟
جلسه هفته گذشته هیات دولت به « اقتصاد مجازی» اختصاص پیدا کرد و در این جلسه اعلام شد در حال حاضر تنها توسط ۲۱ استارت آپ موفق کشور ۱۳۲ هزار و ۸۳۴ شغل ایجاد شده است