نوشته های مرتبط: بازگشت قهرمان
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.
از دنیای گیمرها تا تبلیغات اینترنتی موثر
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
سفری ماجراجویانه از ایده تا اجرای استارتآپ
اجرای موفق ایدههای استارتآپی، به روشها و اصول خاصی نیازمند است. این مطلب نقشه راه شما در این سفر ماجراجویانه است.
داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نتبرگ
دو شرکت نتبرگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوتهایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد میپردازیم.
خانههای هوشمند؛ فناوری بکر آینده
در آینده خانههای هوشمند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی ما ایفا میکنند؛ اما ورود کارآفرینان به این حوزه فناورانه چه چالشهایی به همراه دارد؟
داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه میشویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.
سرمایهگذاری میلیاردی دولت استرالیا برای پایان دادن به «خشکسالی دادهها»
در حالی که به نظر میرسد کیفیت پوشش تلفن همراه در استرالیا در حال پیشرفت است؛ اما پوشش اینترنت پایه همچنان وضعیت مناسبی ندارد.
ظهور، سقوط و بازگشت یک قهرمان
ماجرای اخراج استیو جابز از اپل، قسمت مهمی از تاریخچه این کمپانی را توصیف میکند. او پس از اجرای یک کودتای نافرجام در هیئتمدیره، از اپل اخراج شد.