نوشته های مرتبط: چشمانداز مصرفکنندگان دیجیتال در ایران
بررسی یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی
موشنگرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.
استدلالی بر اهمیت اخلاق در فناوری
لیاتود: نوآوری اخلاقی، دادن حق اظهار نظر به مصرفکننده است.
رشد ۱۸ رتبهای ایران در شاخص خروجیهای دانش و فناوری
ستاری: بر اساس گزارش نهایی ارائه شده توسط شاخص جهانی نوآوریGll 2017، ایران در شاخص خروجیهای دانش و فناوری، رشد ۱۸ رتبهای دارد.
خصوصیها گرفتار بروکراسی دولت هستند
علی آذرکار: همت دولت برای تحقق بخشیدن ارزش فناوری اطلاعات و جایگاه بخش خصوصی کافی نبوده است.
احترامی که احیا شدنش در جامعه را مرهون استارتآپها هستیم
تغییر رفتاری در جامعه که آن را در نتیجه فعالیت استارتآپها میتوان سراغ گرفت.
اقتصاد مقاومتی نیازمند فراهم شدن بازار است
دکتر اسفندیار اختیاری: استارتآپها از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستد و برای گسترش آنها، چارهای جز فراهم کردن بازار محصولاتشان نیست.
استارتآپها درمیان دیوارهای شیشهای
در طرحریزی و توسعه استارتآپ، آگاهانه عمل کنیم.