نوشته های مرتبط: ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق

سوال‌هایی که باید هنگام استخدام در استارت‌آپ پرسیده شوند

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱/ ۱۰ دقیقه

سؤال‌هایی که در این مطلب آورده شده‌اند، کمک می‌کنند مناسب‌ترین افراد برای حضور در استارت‌آپ انتخاب شوند. این سؤال‌ها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار می‌دهند.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.

چه افرادی نباید وارد استارت‌آپ‌ها شوند؟؟

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۹/ ۳ دقیقه

قبل از شروع فعالیت خود در استارت‌آپ با سختی‌هی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آن‌ها سازگار هستید یا نه.

تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارت‌آپ را پیش‌بینی می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

همه‌ی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجه‌ی خود را روی یک ایده سرمایه‌گذاری کنند، باید تقاضای بالقوه‌ی بازار را به روش‌های مختلف ارزیابی کنند.

با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۳/ ۹ دقیقه

فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت می‌شود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته می‌شود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.

کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۵۱/ ۶ دقیقه

جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسب‌وکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره می‌دهد.

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

۷ علامتی که نشان می‌دهند در کارتان پیشرفت نمی‌کنید

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۲/ ۹ دقیقه

روانشناسان معتقدند که در این مواقع، افراد قربانی موفقیت اولیه‌ی خود می‌شوند و دیگر نمی‌توانند از روند همیشگی پیشرفت پیروی کنند.