نوشته های مرتبط: ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق

چرا برخی افراد نمی‌توانند کار گروهی انجام دهند؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر می‌کنند نتیجه کار آن‌ها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت می‌برند.

از سیستم نام‌گذاری تا بازاریابی تک‌به‌تک

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

در این مطلب، راهنمایی‌های کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید شانس خود را برای به‌دست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.

از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با رعایت این پنج نکته، از شغل خود لذت ببرید!

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

بیشتر مشکلاتی که در محل کار برای شما پیش می‌آیند، ناشی از عدم رضایت شما از کارتان است. در این مطلب به پنج نکته طلایی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شغل خود لذت بیشتری ببرید.

داستان پنج کارآفرین بزرگ که بدون سرمایه به موفقیت رسیدند

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

شنیدن داستان موفقیت افرادی که هیچ سرمایه‌ای برای شروع کسب‌و‌کارشان نداشتند، به ما امید می‌دهد که بر مشکلات کسب‌و‌کار خود غلبه کنیم.

حفظ شأن و هویت برند، مهم‌ترین استراتژی روابط‌ عمومی

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

ساز‌و‌کار شرکت‌های چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.