نوشته های مرتبط: رشد سریع استارت‌آپ‌های خاورمیانه

مشتری راضی، اصلی‌ترین منبع درآمد شماست

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برای موفقیت و کسب‌ درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

مالزی، اولین بستر دیجیتال حمایت از اقتصاد و استارت‌آپ‌های اسلامی را راه‌اندازی می‌کند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

مالزی به‌عنوان مالک بزرگ‌ترین اقتصاد اسلامی دنیا، در ماه مارس سال آینده میلادی از بستر دیجیتالی رونمایی خواهد کرد که هدف آن حمایت از چارچوب‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های اسلامی است.

پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اگر می‌خواهید فروش کسب‌وکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کرده‌ایم کمک بگیرید.

با حمایت سرمایه‌ای از وی‌سی‌ها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسین برخوردار: «دولت باید به وی‌سی‌ها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایه‌ای از این شرکت‌ها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها را به آن‌ها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارت‌آپ‌های فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.

آسیب‌شناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آسیب شناسی سازمان کمک می‌کند تا شرایط فعلی سازمان‌ها با معیارهای ایده‌آل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.

عربستان، صدرنشین بازار تجارت الکترونیک منطقه تا سال ۲۰۲۰

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارشناسان انتظار دارند تا انتهای دهه جاری میلادی، ارزش بازار تجارت الکترونیک عربستان با اختلافی یک میلیارد دلاری از امارات، صدرنشین فعلی تجارت الکترونیک منطقه، پیش افتاده و به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر قیمت‌گذاری و شناسایی مشتری به‌درستی انجام نشود، استارت‌آپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایه‌گذاری، به این کار ساختن مدل کسب‌و‌کار می‌گویند.