نوشته های مرتبط: همايش کارآفرینی با طعم انتقال تجربه
تحول فناورانه صنعت غذا؛ از سال ۱۹۲۲ تا کنون
در طول زمان عوامل متعددی عادات و فرهنگ تغذیهای مردم را تغییر دادهاند و صنعت غذا نیز همواره خود را با این تغییرات بهروز کرده است.
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.
چگونه با اطمینان خاطر ایده استارتآپی خود را به دیگران بگوییم؟
شما بهعنوان صاحب یک ایده استارتآپی، باید محتاطانه عمل کنید. در این مطلب به ۴ نکته ضروری که پیش از بهاشتراک گذاشتن ایده خود باید در نظر داشته باشید میپردازیم.
چگونه در دوران پرفشار کارآفرینی، بیمار نشویم؟
اهمیت دادن به شغل، اصلی ضروری در کارآفرینی است؛ اما پیش از آن باید سلامتی خود را در اولویت قرار دهید.
چرا «تامین سرمايه» مهمترین چالش اقتصاد دیجیتال ایران است؟
ظهور و توسعه استارتآپها در ایران مزایای غیرقابل انکاری برای کشور دارد؛ اما اکنون مساله اصلی «تامین سرمایه» است که باید حل شود.
راز موفقیت استارتآپهایی که ماندگار میشوند
درصد زیادی از استارتآپها شکست میخورند و تنها درصد کمی از آنها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آنها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.