نوشته های مرتبط: شانسی درکار نیست

چالش‌های حوزه استارت‌آپ ایران

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۳/ ۲ دقیقه

معاون سیاست‌گذاری و توسعه معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با بیان این‌که ۴ تا ۵ میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی باید به جریان اقتصادی کشور متصل شوند، گفت: حوزه استارتاپ کشور با ۵ چالش مواجه است.

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات ضروری است

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۷/ ۳ دقیقه

قائم مقام معاونت توسعه و فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه تکنولوژی برای حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

دولت از استارتاپ های فرهنگی برای کارآفرینی حمایت می‌کند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۹/ ۴ دقیقه

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت از گسترش استارتاپ (فناوری های بالا) های فرهنگی و اجتماعی برای کارآفرینی و با بهره گیری از ایده پردازی های جوانان علاقه مند و مستعد حمایت می کند.

نامه انجمن شرکت‌های خدمات گردشگری خلاف قوانین است

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۸/ ۶ دقیقه

نیما قاضی، مدیرعامل علی‌بابا در حاشیه دورهمی فعالان حوزه گردشگری از نامه غیر اصولی انجمن شرکت‌های خدمات گردشگری گفت.

ایجاد زیست‌بوم نوآوری در حوزه آب و انرژی ضروری است

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۱/ ۸ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تاکید بر ایجاد اکوسیستم نوآوری در تمامی حوزه های علمی گفت: حوزه آب و انرژی نیازمند توجه بخش خصوصی و مردم است.

تهران مرکز منطقه‌ای فعالیت‌های استارت‌آپی شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۹/ ۴ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست چهارجانبه آذربایجان پیشنهاد کرد یک مرکز منطقه‌ای برای حمایت از فعالیت‌های استارت‌آپی با مشارکت چهار کشور منطقه‌ای ایجاد شود و از آمادگی ایران برای میزبانی این مرکز در تهران خبر داد.

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۶/ ۲۸ دقیقه

روابط ‏عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیت‏‌های مجموعه‏ خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط‏ عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیت‏‌ها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت می‌گیرد، در حالی که در روابط ‏عمومی با استفاده از همان شیوه‏‌ها و با استفاده از ابزارهای رسانه‏‌ای غیر‏تجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد می‌کند.