نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟
وبسایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار میکند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟
برندهایی که ملکه ذهن مشتریان میشوند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟
افراد موفق در تصمیمگیری، گزینههای پیش روی خود را تحلیل میکنند و خردمندانه انتخاب میکنند؛ اما اگر گزینهها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راهحل چیست؟
۴۰ جمله برای آن که انرژی مثبت خود را حفظ کنید
داشتن انگیزه همیشه ساده نیست و در زمان مواجه با یک مشکل یا چالش دشوار، سختتر هم میشود. در چنین مواقعی حفظ انگیزه و انرژی مثبت اهمیت بسیاری دارد.
نگاهی بر فرانشیز، برندهای مستقل و شکاف برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با تبعیض در محل کار، مقابله کنید
تبعیض و پارتیبازی در محیط کار، در طولانیمدت موجب خسارت و از دست رفتن سرمایه میشود.