نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بسته‌بندی در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.

چرا برخی افراد نمی‌توانند کار گروهی انجام دهند؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر می‌کنند نتیجه کار آن‌ها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت می‌برند.

آسیب‌شناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

آسیب شناسی سازمان کمک می‌کند تا شرایط فعلی سازمان‌ها با معیارهای ایده‌آل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.

از سیستم نام‌گذاری تا بازاریابی تک‌به‌تک

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

در این مطلب، راهنمایی‌های کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید شانس خود را برای به‌دست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.

از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با رعایت این پنج نکته، از شغل خود لذت ببرید!

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

بیشتر مشکلاتی که در محل کار برای شما پیش می‌آیند، ناشی از عدم رضایت شما از کارتان است. در این مطلب به پنج نکته طلایی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شغل خود لذت بیشتری ببرید.