نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
۶ میانبر کشنده برای استارتآپ
عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسبوکار را به نابودی میکشاند.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
فاکتور اصلی یک استارتآپ را باید توانایی آن برای رشد بدانیم.
استارتآپ در یک شرکت سنتی
استارتآپ کیوریسیتی از دل یک شرکت سنتی راهاندازی شد و در مسیر رشد است.
افکار تعیین کننده در کارآفرینی
اگر ایده جالبی داریم باید آمادگی لازم را برای عملی کردن آن هم داشته باشیم.
مسئولان به کارآفرینی و نوآوری توجه بیشتری کنند
داوود محمدی: شرکتهای استارتآپی با ایجاد اشتغال و افزایش تولید، توانستهاند یک تنه با بخش زیادی از بیکاری کشور مبارزه کنند.