نوشته های مرتبط: شناخت عصر دیجیتال، لازمه کار کارآفرینان
چه زمانی سراغ یک استارتآپ برویم؟
قبل از اینکه به یک کسبوکار نوپا بپیوندید، این پنج سؤال را از خود بپرسید.
۶ میانبر کشنده برای استارتآپ
عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسبوکار را به نابودی میکشاند.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
آغاز به کار رسمی استارتآپ گیگ در اوکلند
اتومبیل را کرایه کنید ولی به محل دریافت بازنگردانید.
استارتآپ در یک شرکت سنتی
استارتآپ کیوریسیتی از دل یک شرکت سنتی راهاندازی شد و در مسیر رشد است.
افکار تعیین کننده در کارآفرینی
اگر ایده جالبی داریم باید آمادگی لازم را برای عملی کردن آن هم داشته باشیم.
از تاکسی آنلاین تا ساخت تلفن هوشمند
تاکسییاب آنلاین دیدی (DiDi) با میلیونها کاربر، به دنبال ایجاد فرصتهای جدید است.
رقابت تنگاتنگ سازندههای خودروهای بدون راننده
کریس اندرسون: استعداد و تجربه، مشکلات فنی خودرو را حل خواهد کرد؛ نه نام تجاری آن.