نوشته های مرتبط: جاباما در مسیر افزایش اعتماد مردم به رزرو آنلاین اقامتگاه، از طریق تشویق به بازخورد
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
حمایت زبانی و بدون عمل، مشکلات استارتآپها را حل نمیکند
حسن لطفی: برخوردهای سلیقهای و اعمال محدودیتهای بیدلیل، هیچ توجیهی ندارند.
جاده استارتآپی، ناجوانمردانه مسدود است
رفتار غیرمنصفانه با بعضی از استارتآپهای در حال توسعه ایرانی، مسیر پیشرفت اقتصادی فناور محور کشور را ناهموار میکند.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟
در این مطلب، به نکاتی میپردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول میشود.