نوشته های مرتبط: رقابت تنگاتنگ فروشگاه‌های آنلاین داخلی و بین‌المللی

اهمیت مارک‌ها و جوهره برند در توسعه کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از ضعف‌های مهم اکوسیستم کارآفرینی ایران، کمبود سرمایه‌گذاری خطرپذیر است

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰/ ۱۳ دقیقه

سورنا ستاری: «یکی از بحث‌های مهمی که اکوسیستم کارآفرینی ایران در آن ضعف دارد، کمبود سرمایه‌گذاری جسورانه است.»

مشتریان وفادار، سکوی پرتاب کسب‌وکار شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اقتصاد دیجیتال، تنها روزنه امید توسعه اقتصادی است

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۰/ ۹ دقیقه

میرواحدی: «اقتصاد دیجیتال کشور در سال‌های اخیر، روند روبه‌رشد و موفقیت‌آمیزی داشته است و تنها روزنه‌ امیدی است که به کمک آن می‌توان اقتصاد را به شکوفایی رساند.»

کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزش‌دیده ارائه می‌دهد.

شور و اشتیاق خود را به یک کسب‌وکار واقعی تبدیل کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

اغلب ما، اشتیاقمان را جایی خارج از شغل و حرفه‌ خود پیدا می‌کنیم. برای تبدیل ایده‌ها به یک کسب‌وکار واقعی، نیازی نیست از ابتدای کار، همه‌ جزئیات اجرایی پروسه‌ها را بشناسید.

لوگو، سفیر برند شما در ذهن مشتریان است

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.