نوشته های مرتبط: رقابت تنگاتنگ فروشگاههای آنلاین داخلی و بینالمللی
جوانان ایرانی، سرمایههای ملی اکوسیستم کارآفرینی
حمایت از استارتآپها در دنیا جایگاه ویژهای دارد و اگر ما هم بهدنبال حفظ جوانان نابغه خود در کشور هستیم، باید از استارتآپها حمایت کنیم؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.
معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما
معماری برند، از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه بین برند مادر و زیربرندهای خانواده آن را تعریف و بررسی میکند.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نوپانا، اخبار و اطلاعیههای شما را منتشر میکند
قابل توجه شتابدهندهها، استارتآپها، شرکتهای سرمایهگذاری، مراکز رشد و پارکهای علموفناوری و تمامی فعالان اکوسیستم استارتآپی ایران
سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیوندلاری علیبابا در استارتآپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک
علیبابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارتآپ «بیگبسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایهگذاری کند.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.