نوشته های مرتبط: رقابت تنگاتنگ فروشگاه‌های آنلاین داخلی و بین‌المللی

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاه مسئولان به استارت‌آپ‌ها، باید نگاه حمایتی باشد

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسینی: «تسهیلات مادی به‌تنهایی قادر به حل مشکل استارت‌آپ‌ها نیستند؛ بلکه در این زمینه باید حمایت‌های قانونی و معنوی هم در کنار مسائل مالی در نظر گرفته شوند.»

معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسب‌وکار را آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کاریکاتور: موانع و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۰/ ۰ دقیقه

اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): موانع و چالش‌های پیش روی استارت‌آپ‌های ایرانی

مصاحبه و زبان نامفهوم، ۲ تکنیک ارزشمند در بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارت‌آپی ایران و انتظارات پیش رو

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

اکوسیستم استارت‌آپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارت‌آپ‌های ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟