نوشته های مرتبط: نگاهی به هشتمین رویداد دیام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ
پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصیترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار شد
چهارمین همایش آینده وب و موبایل (FOWM) توسط مدرسه استانداردهای وب در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقهمندان و مدیران ارشد شرکتها و استارتآپهای بزرگ کشور در مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.
رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.