نوشته های مرتبط: چالشهای پیش روی کسبوکارهای جدید
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.
تلگرام حاصل بیعرضگی خودمان است
اگر جلوی دیجیکالا را بگیرید، آمازون وارد خواهد شد، اگر جلوی آپارات را بگیرید، یوتیوب وارد خواهد شد و اگر جلوی کافه بازار را بگیریم، پلیاستور اینجاست.
ارزشگذاری استارتآپها بزرگترین چالش بازار سرمایه
درحالیکه هنوز روش ارزشگذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتآپها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتآپها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند.
۶۰ درصد استارتآپهای ICT کشور زیر یک سال سن دارند
براساس پیمایش صورت گرفته، حدود ۶۰ درصد از استارتاپهای ICT فعال در کشور عمر کمتر از یک سال داشتهاند.
کارگاه آموزشی ارزشگذاری استارتآپها
کارگاه آموزشی ارزشگذاری استارتآپها توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه مرتضی دانش، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفهنگار برگزار میشود.
وظایفی که باید از دوش کارآفرینان برداشته شود
همهی کارآفرینان پس از مدتی متوجه میشوند که باید برخی از وظایف را از دوش خود بردارند. با رشد بیشتر کسبوکار، نیاز آنها به فعالیتهای مهمتر بیشتر خواهد شد و برخی موارد باید بهطور کامل واگذار شوند.
چه موانعی در مسیر شروع کسبوکارها قرار دارند؟
در مسیر شروع کسبوکارها موانعی وجود دارند؛ اما با انگیزه و پشتکار میتوانید از آنها عبور کنید. در این مطلب به معرفی تعدادی از این موانع مهم و راههای گذر از آنها میپردازیم.