نوشته های مرتبط: پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار شد
چهارمین همایش آینده وب و موبایل (FOWM) توسط مدرسه استانداردهای وب در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.
چهارمین دورهمی دیامام برگزار شد
چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگهای کسبوکارهای محتلف در تاریخ سهشنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.
پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
تیمهای فوتبال، با افزایش درآمد به فکر افزایش فعالیت در شبکههای اجتماعی نیز هستند. در این مطلب با ۲۰ تیم پرطرفدار در رسانههای اجتماعی آشنا میشویم.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ توسط مدرسه استارتآپ ایران در روز ۳۰ فروردین به مدت ۶ ساعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.