نوشته های مرتبط: انتخاب رهبر از درون تیم یا استخدام آن؟
مهمترین اصول اداره شرکتهای تکنفره چیست؟
اگر شرکتی را تأسیس کردهاید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهمترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکتهای تکنفره میپردازیم.
اعتراض همگانی به انحصارطلبی اسنپ
شرکتهای تپسی، ماکسیم و الوپیک با ارسال نامهای رسمی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون حقوقی ریاست جمهوری، خواستار پیگیری موضوع و برخورد با انحصارطلبی این شرکت شدهاند.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبونهای بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.
داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
کدام رشتههای دانشگاهی پول سازترند؟
انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم میزند.
حمایت ویژه از استارتآپ ها ضرورت دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارتآپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار میگیرد.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.