نوشته های مرتبط: بیماری COVID-19 چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟

راه‌اندازی کمپین آموزش الکترونیک رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری»

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۵/ ۵ دقیقه

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از امروز ۱۲ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده با محوریت ارائه آموزش های رایگان مجازی در قالب ۴۰ وبینار تخصصی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی‌کالا کذب است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۱/ ۵ دقیقه

دیجی کالا طی بیانیه‌ای با عذرخواهی از ۸ هزار مشتری خود که از نقاط دور و نزدیک کشور این ۳۴ هزار ماسک‌ را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که این ماسک‌ها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، قرار دارد و در نتیجه قادر به ارسال سفارش آنها نیست.

اخذ عوارض ۵۰ درصدی از تبلیغات دیجیتال، غیرکارشناسی و غیراصولی است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۷/ ۱۲ دقیقه

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی نسبت به خبر اخد عوارض ۵۰درصدی مبنی بر استفاده از سرویس‌های تبلیغات دیجیتال گوگل اعتراض کرد.

حجم بلیت‌های استرداد شده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹/ ۷ دقیقه

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و خطرات و نگرانی‌های جدی که بیماری ناشی از این ویروس می‌تواند برای سلامت شهروندان به وجود آورد، وب‌سایت فلایتیو یکی از شرکت‌های شناخته‌شده فروش آنلاین بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس از شهروندان خواسته که فعلا تا حد امکان سفر نکنند.

با کمک زیست‌بوم فناوری و نوآوری: کرونا را شکست می‌دهیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۷/ ۷ دقیقه

دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان گفت: «با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می‌دهیم» عنوان فراخوانی است که قصد دارد با هم افزایی فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری گامی قدرتمند و هم افزا در کمک به مردم و جامعه برای مبارزه با ویروس جدید کرونا با استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ ها بردارد و از این ظرفیت علمی و فناورانه و نوآورانه موجود در کشور برای شکست دادن این بیماری بهره برد.

گزارشی درباره تکنولوژی‌های تبلیغات در ایران

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۶/ ۲۳ دقیقه

در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.

پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپین‌های زنده‌ شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روش‌های قدرتمند جایگزین هستند.