نوشته های مرتبط: روزگار غریب استارتاپها در سال ۹۸
مداخله در امور استارتآپها، مهمترین مانع است
علیرضا کلاهی: «برای موفقیت یک استارتآپ، شرط اول سرمایه است. اگر سرمایهگذاران بزرگ از استارتآپها حمایت نکنند، آنها نمیتوانند موفق شوند.»
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیوندلاری علیبابا در استارتآپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک
علیبابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارتآپ «بیگبسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایهگذاری کند.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
احداث اولین دفتر آمازون در خاورمیانه
همزمان با امضای توافقنامههای تجاری میان بحرین و آمریکا به ارزش ۱۰ میلیارد دلار، بخش سرویسهای وب آمازون، اولین دفتر خود در منطقه خاورمیانه را در بحرین احداث میکند.
ادغام علیبابا و زورق رسما اعلام شد
شرکت توسعه تجربه شایسته سفر (علیبابا و جاباما) با شرکت آوای هوشمند زورق آرامش (زورق) در هلدینگ «توسعه تجربه شایسته سفر» (توشا) ادغام شدند.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.