نوشته های مرتبط: به جای اتهام‌زنی بیهوده از ظرفیت دیجی‌کالا استفاده کنید

حمایت‌های دولت از اکوسیستم استارتاپی در بحران کرونا همچنان ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۰/ ۳ دقیقه

مهدی عظیمیان، رئیس مرکز شتابدهی نوآوری و مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس خبر داد: حمایت دولت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور همچنان ادامه دارد و برای فعال نگه‌داشتن زیست‌بوم کارآفرینی کشور در شرایط همه‌‌گیری ویروس کرونا تلاش می‌کنیم.

گزارش سالانه پلتفرم آنلاین سلامت بقراط منتشر شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۷/ ۳ دقیقه

بقراط، محصولی دانش بنیان است که از یک سو یک نرم افزار مدیریت مطب، دارای کاملترین تاییدیه از سوی وزارت بهداشت می باشد که در طرح ملی حذف دفترچه های بیمه نیز مشارکت دارد و با سرویس های حرفه ای پرونده الکترونیک سلامت و گزارشات پزشکی خود سهم به سزایی در افزایش عملکرد پزشکان داشته است.

فراخوان جذب تیم و ایده‌‌های استارتاپی در شبکه نوآفرینی پلنت

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۶/ ۴ دقیقه

شبکه نوآفرینی پلنت به دنبال جذب تیم‌ها و ایده‌های استارتاپی در حوزه بیمه، صنایع و کسب‌وکارهای مربوط به آن است.

محموله کیت تشخیص کرونا برای تست ۴۰ هزار نفر به آلمان صادر شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۸/ ۴ دقیقه

صادرات محموله کیت تشخیص ویروس کووید ۱۹ امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد آلمان انجام شد، این اقدام پاسخی عملی به آنهایی است که نسبت به عزم، اراده، توان و فناوری زیست بوم اقتصاد دانش بنیان ایران تردید داشته اند.

برترین استارتاپ‌های اینوتکس پیچ تهران معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۰/ ۴ دقیقه

رویداد اینوتکس ­پیچ تهران که بنا بود در روز ۳ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد. دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیه­استارتاپ‌هایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت ۱۳ تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.

شیپور بورسی می‌شود!

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۷/ ۳ دقیقه

با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ مجموعه شیپور، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت مدیره رسید.

استارتاپ ها باید به سمت بورس بروند

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۷/ ۳۲ دقیقه

علی فیاض‌بخش، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سرآوا از وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران در دوران پساکرونا می‌گوید.

بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.