نوشته های مرتبط: چتبات و چگونگی استفاده از آن در کسبوکار
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
از ابزار هوشمند امور مالی تا دستیار مشاوره امن و خصوصی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.
کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
استارتآپهای موفقی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند
طی چند سال گذشته، تعداد استارتآپهای موفق خارجی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند، رشد چشمگیری داشته است و بررسی نکات موفقیت آنها بسیار سودمند است.
هوش مصنوعی، انقلاب بعدی حوزه کسبوکار
هوش مصنوعی غیر از رباتها و فیلمهای پرفروش، چه چیزی را در ذهن شما تداعی میکند؟ آیا میدانستید دنیای کسبوکار، بهزودی توسط این تکنولوژی قبضه میشود؟