نوشته های مرتبط: روشهای رایج برای ارزشگذاری استارتاپها چیست؟
آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
پلتفرم فروشگاهی دیجیکالا (مارکتپلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیتهای دیجیکالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربههای کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجیکالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.
اخراج ۱۷۵ نفر از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران
تعدیل نیرو در دیجیکالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی و با ارزشترین و موفقترین استارتاپ ایرانی به دلیل مشکلات اقتصادی شرایط سختی را در این شرکت حکمفرما کرده است. ۱۷۵ نفر از این فروشگاه اینترنتی اخراج شدهاند.
استارتآپهای ایرانی و معادلهای آنها در سطح بینالمللی
چند سالی است که کسبوکارهای اینترنتی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است؛ کسبوکارهایی که معمولا از نمونههای خارجی الگوبرداری کرده و با توجه به شرایط ایران بومیسازی شدهاند.
وزارت اقتصاد طرح نوآفرین را قبول کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی طرح نوآفرین را قبول کرده است و به زودی با تصویب این طرح در هیئت دولت استارت آپها در دوره نونهالی از مالیات معاف خواهند شد.
ایده استارتآپ را با این روشها پیش از اجرا ارزش گذاری کنید
در تدوین طرح کسبوکار به منظور پیشگیری از شکست باید قبل از اجرای ایده با توجه به معیارهای مناسب، آن را ارزشگذاری و امکانسنجی کنید.
دیجیکالا ادعا کرد: ۳ساعته ماست و پنیر را دست مشتریان میرسانیم!
بیش از 10 هزار محصول در حوزه مواد غذایی تندمصرف به سایت دیجیکالا اضافه خوهد شد
دیجیکالا به دنیای فینتک وارد میشود
شب گذشته در نشست خبری دیجیکالا اعلام شد: «استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا ادغام و برند دیجیپی خلق شد.» به گفته مدیران دیجیکالا ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون صورت پذیرفته است.
پاسخ شهرام شاهکار به یادداشت محمدرضا فرحی در مورد ارزشگذاری اسنپ
شهرام شاهکار در توئیتر خود به یادداشتی درباره یونیکورن شدن اسنپ پاسخ داد.