نوشته های مرتبط: ۱۰ رفتار بی‌ادبانه در محیط کار

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

انعطاف‌پذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما در طول روز کار‌های بسیاری انجام می‌دهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشته‌ایم. در این مطلب به بررسی راهکار‌هایی برای افزایش بازدهی فردی می‌پردازیم.

چگونه در انجام برنامه‌هایمان متعهد باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ اما این برنامه‌ریزی زیاد دوام نمی‌آورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد می‌شویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.

اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیم‌گیری اشتباه

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ به‌عنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.

چگونه به یک راهبر کسب‌وکار حرفه‌ای تبدیل شویم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسب‌وکار به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالش‌ها، خسته و درهم‌شکسته می‌یابد؛ پس افزایش انعطاف‌پذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب می‌شود.

چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره می‌کنیم که توجه به آن‌ها به شما کمک می‌کند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تک‌تک افراد در محل‌ کار خود رابطه‌ای دوستانه برقرار کنید.