نوشته های مرتبط: مکانی برای اجرای ایدههای جدید
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
از ابزار هوشمند امور مالی تا دستیار مشاوره امن و خصوصی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
تبدیل کارخانه متروکه اطراف تهران به خانه استارت آپها
اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران، در نهمین گردهمایی خود، نقش نوآوری در بقا و رقابت پذیری صنعت را بررسی کردند. در این نشست، موقعیت ایران در قیاس با کشورهای نوآور قرار گرفت و البته راه های برون رفت از تله عقب ماندگی و فعالیت سنتی به بحث گذاشته شد. در نهایت نیز کمیسیون به پیشنهاد اعضا تصمیم گرفت کمیته نوآوری را برای تقویت حرکت های نوآورانه در صنعت ایجاد کند.
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.
لزوم حرکت جامعه به سمت استارتآپی شدن
تا چندسال پیش واژه «استارتآپ» برای بسیاری واژهای غریب بود، ولی امروز که از تاکسیهای اینترنتی، سفارش غذا بهصورت اینترنتی یا خرید کالاهای موردنیاز ازطریق فروشگاههای اینترنتی استفاده میکنیم.
کاریکاتور: چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): چرا فیلترینگ، راهحل نیست؟