نوشته های مرتبط: زمان خواستن و دست یافتن
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
از ابزار هوشمند امور مالی تا دستیار مشاوره امن و خصوصی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
نخستین نشست چاره اندیشی کارآفرینان بخش خصوصی با مجلس و دولت برگزار شد
نشست چاره اندیشی به مهمترین مسائل مربوط به توسعه نیافتگی اقتصاد کشور و چالشهای پیش رو در دو پنل تخصصی ، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و پنل دوم با موضوع نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی پرداخت.
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.
طرز فکر کارآفرینان با افراد عادی چه تفاوتی دارد؟
کارآفرینان طرز فکر مخصوصی دارند که باعث تمایز آنها از افراد عادی و موفقیتشان در مسیر پرچالش کارآفرینی میشود.