نوشته های مرتبط: سرمایهگذاری ۳ میلیارد تومانی گروه فیروزه در استارتاپ داستان من
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟ / جایگاه شما در بازار
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپ؛ کارآفرینی مثبت قرن بیستویکم
استارتآپ نوعی کارآفرينی مثبت قرن بيستويکمی است و بهسبب هزينه پايين راهاندازی اوليه، راهکار مناسبی برای نجات جوانان تحصيلکرده از بحرانهای شغلی محسوب میشود.
سرعت رشد استارتآپ خود را «هک» کنید!
تمایل کسبوکارهای استارتآپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارتآپ شما را چندین برابر میکند.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید
معرفی یک محصول چالش بزرگی برای استارتآپها است؛ بسیاری از سرمایهگذاران بعد از چنین رویدادهایی در مورد ارزشمند بودن یا نبودن استارتآپ تصمیم میگیرند.