نوشته های مرتبط: ردیف بودجهای مجزا برای حمایت از سرمایهگذاران استارتاپی در نظر گرفته شود
تکسوس، ابزار جستوجوی بهتر در وبسایت
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که جستوجو در وبسایت شما را آسانتر و پیشرفتهتر میکند و باعث افزایش رضایت کاربران میشود.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟
در جهان استارتآپها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب میشود.
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.
انتقاد از دستورالعمل ممنوعیت بانکها در سرمایهگذاریهای خطرپذیر
وزیر ارتباطات از دستورالعمل بانک مرکزی برای جلوگیری از حضور بانکها در سرمایهگذاریهای خطرپذیر، انتقاد کرد و از ابلاغ شیوهنامهای برای پرداخت آنلاین از طریق اپراتورهای موبایل خبر داد.
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
شناخت فرصتهای استارتآپی در حوزه ذخیرهسازی انرژی
با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی نشستی با عنوان " فرصت های استارتاپی در حوزه ذخیره سازی انرژی" برگزار شد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.