نوشته های مرتبط: نقش محتوا در کسبوکارهای الکترونیک حوزه کودک بررسی شد
گزارشی از مجموعههای دیجیکالا زیر سقف الکاماستارز
دیجیکالا برای نخستین بار در بخش الکاماستارز نمایشگاه سالیانه الکامپ حضور پیدا کرد.
روشنایی انتهای مسیر جوانان خلاق
اتفاق مهمی که از بیست و پنجمین نمایشگاه پر مخاطب الکامپ به یادگار ماند، حضور پر رنگ مسئولین در غرفههای جذابی بود که با انگیزه صد در صدی صاحبانش ساخته شده بود.
رقابت استارتآپها در نمایشگاه الکامپ
احمدرضا مسرور، مدیرعامل شتابدهنده دیموند در مصاحبه با خبرنگار نوپانا درباره فعالیتهای این شتابدهنده صحبت کرد.
گردشی در غرفه دیجیکالا در نمایشگاه الکامپ
گروه دیجیکالا، شامل دیجیکالا فِرش (سوپرمارکت دیجیکالا)، فیدیبو، دیجیپی، دیجیکالانکست، ادرو و فاینال تارگت برای لولین بار در نمایشگاه الکامپ حضور یافت.
چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟
آناهیتا نیشابوری در کارگاه دیجیکالا در نمایشگاه الکامپ، از تجربیات خود برای موفق شدن در کار گفت.
واکاوی «جذابیت های سرمایه گذاری در حوزه کودک»
نشست تخصصی «جذابیتهای سرمایهگذاری در حوزه کودک»، عصر دیروز ۳۰ تیرماه با حضور کارشناسان و علاقمندان این حوزه در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.
چگونه یک کسبوکار فناورانه در ایران راهاندازی کنیم؟
در آخرین روز نمایشگاه الکامپ، کارگاه دیجیکالا با موضوع «How to start a tech business in iran» و سخنرانی روحالله رحمانی مدیرنوآوری دیجیکالا برگزار شد.
چگونه یک فرهنگ کاری خوب در استارتآپ خود بنا کنیم
مجموعه کارگاههای دیجیکالا با موضوعات مسائل واحد عملیات دیجیکالا را چطور حل میکنیم ، فرهنگ کاری در استارتآپ، چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم، چالشهای مارکتپلیس؛ روز شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجیکالا برگزار شد.