نوشته های مرتبط: فراهم شدن فرصت بسیار خوبی برای همکاریهای تجاری و فناوری بین ایران و روسیه
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
خلاقیتهای پژوهشی با حمایت از بخشخصوصی شکوفا میشود
ستاری: دولتها در پژوهشهای بخش تجاری و کاربردی نقش راهبری و تسهیلگری ایفا میکنند و شرکتهای دانشبنیان، استارتآپها، دانشگاهیان به خوبی میتوانند در این حوزه نقشآفرینی کنند.
بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مقر تپسی
عصر امروز دکتر ستاری، معاون علمی رئیس جمهور با بازدید از مقر تپسی، گفتگوی دوستانهای با مدیران این استارتاپ داشت.
چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟
در جهان استارتآپها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب میشود.
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
شناخت فرصتهای استارتآپی در حوزه ذخیرهسازی انرژی
با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی نشستی با عنوان " فرصت های استارتاپی در حوزه ذخیره سازی انرژی" برگزار شد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.