نوشته های مرتبط: دلیل رشد شرکتهایی مانند دیجیکالا در شرایط بحران اقتصادی
در سازمان خود، طوفان ذهنی برپا کنید!
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه رفتار آنها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفقتری داشته باشیم.
استارتآپ خود را چابک کنید
ساختارهای پیچیده، مدلهای قدیمی کسبوکار و تصمیمگیریهای دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارتآپ شما را پایین میآورند.
عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان
امروزه شرکتهای زیادی بر ایجاد محیط کار مناسب برای بانوان تمرکز میکنند و تلاش میکنند تا فرصتهای برابری برای آنان فراهم کنند.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.
راز راهبری موفق مدیرعامل مایکروسافت چیست؟
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، کلید موفقیت خود در این شرکت و کلید موفقیت هر مدیری را ویژگی منحصربهفردی میداند که این روزها اهمیت بسیاری دارد.
مدیران قدرتمند چه میکنند؟
مدیرعامل باید منبع انرژی مثبت و انگیزه برای دیگران باشد.