نوشته های مرتبط: پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن
بهعنوان یک کارآفرین برای داشتن یک کسبوکار موفق یا تولید یک محصول خلاق، باید به درد و مشکل مشتریان خود توجه و برای رفع آن اقدام کنید.
رهبران رشد، رویداد دیجیتال مارکتینگ دانشگاه شریف
مرکز دیجیتال مارکتینگ دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز کارآفرینی شریف، بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دیجیتال مارکتینگ ایران را برگزار میکند. رویداد «رهبران رشد» برای پاسخگویی به سوالات کسبوکارهای کوچک و بزرگ در مورد رشد کسبوکار در۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار میشود.
سرمایهگذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران
نشست خبری تاکسییاب آنلاین ماکسیم در تاریخ ۲ مهر ۹۷ همراه با رونمایی از مرکز تماس مشتریان برگزار شد.
مدیر روابطعمومی کیست؟
یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمانها، مدیریت واحد روابطعمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابطعمومی در یک سازمان میپردازیم.
۴ پله طلایی برای شروع استارتآپ
راهاندازی استارتآپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی میتوان در این مسیر موفق شد.
پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال عملیاتی میشود
مدیرعامل تاکسیرانی تهران از ساماندهی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: راهکار پرداخت کرایه تاکسی برای ناوگان ۸۰ هزارتایی تاکسیرانی تهران با مشارکت بخش خصوصی ایجاد میشود.
استارتآپها هفته ای ۸ درصد رشد میکنند
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه استارت آپ ها هفته ای رشد می کنند گفت: اکثر این استارت آپ ها محصولات ملموسی دارند که مردم از آنها استفاده می کنند.